JANA INVEST D.O.O.
KOLODVORSKA CESTA 16A
1330 KOčEVJE

Matična številka: 6156495000
Davčna številka SI: 37835025
Davčni zavezanec: Da
Datum vpisa: 4.5.2012
Registrski organ: AJPES, izpostava Novo Mesto
Zakoniti zastopnik: Jakšič Nataša

Kontakt:
Tel.: (01)895-40-40
Fax: (01)895-52-29
(070)700-802 Audio video, telefonija, računalništvo, klime
(070)700-803 Okna, vrata, laminati, rolete
(070)700-804 Kuhinje, bela tehnika, mize, stoli, svetila
email: trgovina.jana@siol.com

NAROČILA
Spletna stran je namenjena predstavitvi prodajnih artiklov in ne kot spletna trgovina. Blago lahko naročite preko elektronske pošte ali preko telefona. Dobavljivost artiklov in ostale podatke o vašem naročilu vam sporočimo po elektronski pošti ali po telefonu, potem ko prejmemo vaše naročilo.

DOSTAVA
Na naši spletni strani želimo ugoditi vsem našim kupcem, zato vam kupljeno blago  dostavimo na vaš naslov kamorkoli v Sloveniji Naroceno blago vam dostavljamo tudi prek sodelovanja s dostavno službo Gold Express.

STROŠEK DOSTAVE
Je po ceniku dostavne službe Gold Express in Pošte Slovenije


PLAČILO PO POVZETJU
Pri plačilu po povzetju naročeno blago plačate ob prevzemu na dogovorjenem naslovu. Plačilo po povzetju je možno samo z gotovino. V primeru plačila po povzetju katerekoli vrednosti, se obračuna strošek za nakazilo po ceniku Pošte Slovenije ( odvisno od teže pošiljke, cca 1% od vrednosti blaga ). Velja za izdelke bele tehnike ( pralni, sušilni, pomivalni stroji, hladilniki, zamrzovalne omare in skrinje, kuhalne plošče, pečice, štedilniki..)

PLAČILO PO PREDRAČUNU
Pri izbranem plačilu po predračunu vam bomo po elektronski pošti poslali predračun s plačilnimi podatki. Ko plačilo predračuna prispe na naš račun, steče postopek dobave v dogovorjenem roku.

DOSTAVA IN PREVZEM BLAGA
Običajno je dostava v 2 do 7 delovnih dneh po naročilu. V kolikor naročenega blaga trenutno ni na zalogi, vas bomo o predvidenem datumu dobave/dostave čim prej obvestili. Ob morebitni nedobavljivosti naročenih artiklov vas bomo obvestili o spremembah in vam omogočili preklic naročila, zamenjavo naročenega artikla ali kakšno drugo dogovorjeno možnost.

SPLOŠNI PRODAJNI POGOJI
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.jjana.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletno trgovino jana-sp.si upravlja trgovina JANA INVEST d.o.o 

CENE NA SPLETNI STRANI
Vse cene so v evrih in vključujejo DDV. Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Cene niso zavezujoče pred nakupom ceno preverite pri prodajalcu. Pri naročilu blaga veljajo cene, ki jih prodajalec potrdi v času naročila preko elektronske pošte
Nekatere slike so simbolične.
Izbirate in naročate lahko izdelke, ki so vam na voljo v seznamu izdelkov. Vsi izdelki, navedeni na teh straneh, so na voljo do odprodaje zalog.

VRAČILO BLAGA
V primeru, da želite iz kakršnega koli razloga odstopiti od pogodbe, nam lahko v štirinajstih (14) dneh to pisno sporočite na spodaj navedeni naslov ali po e-pošti trgovina.jana@siol.com ali po telefonu 01/8954040, ne da bi vam bilo za to potrebno navesti razlog. Štirinajstdnevni rok začne teči naslednji dan po prejemu blaga.

V kolikor ste blago že prejeli in od pogodbe odstopate, morate blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini (razen če kupec ni bil kriv za poškodbe ali zmanjšane količine blaga)in v originalni embalaži vrniti prodajalcu v petnajstih (15) dneh po poslanem sporočilu da odstopate od pogodbe. Vrnitev prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Če potrošnik prevzeto blago vrne, mu kupnino vrnemo takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v štirinajstih dneh po prejemu odstopa od pogodbe oz. prejemu vrnjenega blaga, in sicer s poštno nakaznico.
Možnost odstopa od pogodbe v skladu s 43.č členom Zakona o varstvu potrošnikov.
Kupec naročenega blaga pod predhodno navedenimi pogoji ne more vrniti v naslednjem primeru:
- če je že odprl varnostni pečat ali odpakiral iz originalne embalaže (pri avdio in video posnetkih, računalniških programih, računalniških igrah)- (ZVPot, člen 43.č)
- če je poškodovana nalepka, ki varuje izdelek od nepooblašcenega servisnega posega
- če gre za izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam

Kupec je ob prevzemu dolžan blago preveriti in morebitne nepravilnosti ali poškodbe takoj sporočiti dostavljalcu , nato pa se s podjetjem dogovori za zamenjavo blaga ali vračilo kupnine.

VARNOST
Zagotavljamo vam, da bomo vaše podatke obravnavali zaupno, jih skrbno varovali in v nobenem primeru posredovali ali prodali tretji osebi (izjeme v primeru nezakonitega delovanja v skladu z veljavnimi zakonskimi predpisi). Pridobljene podatke bomo uporabljali le za nemoteno izvedbo nakupov, statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletnih strani in storitev ter v primeru, če se boste tako odločili, za pošiljanje elektronskih novic in ponudb.


 
 
 
 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.